Hembrev Myrstacken, dec 17

Hej på er!

Nu har äntligen snön kommit tillbaka och julen närmar sig med stormsteg. Här på Myrstacken är julbestyren i full gång i form av både adventskalender, luciasånger (med hjälp utav qr-kod), julpyssel och pepparkaksbak.

Efter julledigheten sker det lite personalförändringar på Myrstacken, då både Cecilia och Nicole kommer tillbaka efter sin mammaledighet. På Myrstacken kommer följande personal att arbeta:

• Helena arbetar som vanligt, fem dagar i veckan.

• Madeleine arbetar också som vanligt, ledig tisdagar.

• Lilian arbetar på samma sätt, ledig onsdagar.

• Cecilia arbetar fyra dagar i veckan, då hon är ledig fredagar.

• Nicole arbetar tisdagar, då Madeleine är ledig.

Vi vill be er att se över barnens klädpåsar- och väskor. Ibland händer det olyckor när det blir bråttom till toaletten. Se därför gärna över barnens kläder, så att det finns ombyten. Vi har lite kläder, som finns till utlåning och kom gärna tillbaka med detta om barnen har fått låna något klädesplagg.

Ha det gott!

Mvh Lilian, Helena, Anna och Madeleine