Hembrev från Spindelnätet

Hembrev Mars

För några månader sen började vi samla smileys under våra samlingar och mellanmål. När alla är överens om att vi haft en lugn och skön miljö har barnen fått en ny smiley. Äntligen har vi nått vårt mål, 10 STYCKEN! Nu väntas en överraskning som barnen ska få vara med att rösta fram. Miljön har blivit bättre och barnen har blivit bättre på att hjälpas åt att förbättra den och respektera varandra.

Viktig information till er som har barn på morgonfritids, från och med måndag nästa vecka den 5 mars, anländer första fritidspersonalen klockan 7. Lämnar du ditt barn innan klockan 7 så är ni välkomna till myrstacken. Efter det håller vi till ute vid matsalen som vanligt, men alltså en halvtimma senare än innan.

Vi har börjat lämna ut påsklovslappar. Fyll i de tider ditt barn behöver vara hos oss på fritids och lämna in så snart som möjligt, senast torsdag 15/3.

Onsdag den 14/3 har skolan och fritids stängt. All personal är på kompetensutveckling. Har ni behov av barnomsorg denna dag så kontakta Aina senast fredag 9/3.

Fritidshälsningar

Lovisa, Maja, Moa, Cecilia, Jimmie