Hembrev spindelnätet

Hej alla fritidsföräldrar!

Vi är igång med en ny termin och ser fram emot våren tillsammans med era barn. Stina som arbetar hos oss är ute och reser, istället arbetar Maja nu även på eftermiddagsfritids och Sofia som annars håller till i slöjden arbetar hos oss på måndagar.

För er som har barn på morgonfritids lämnar ni dem på myrstacken före 6.30, därefter håller vi till i förskoleklassrummet och äter frukost mellan 7.30-8.00 innan vi går ut på skolgården.

Snart är vecka 7 här och det är dags för sportlov. Vi vill veta ditt barns tider senast fredag 1 februari. Fyll i lappen som vi bifogat i mail eller skriv din egen och lämna/maila/sms:a till oss på fritids.

VIKTIG PÅMINNELSE att fritids och skolan är STÄNGT 7/3 & 8/3, all personal ska på kompetensutveckling. Har ni några frågor kring detta så kontaktar ni Aina.

Fritidshälsningar Hanna, Jimmie, Johannes, Maja & Sofia