Vecka 22 för klass 4-6

Hej! Här kommer lite mer information inför veckan som kommer.

tisdag kommer Skolsköterskan till skolan. Skolgårdsfest 18-20. Elever och föräldrar i klass 6 hälsas välkomna på öppet hus och avslutningssamtal 17-18.

Onsdag 1 juni - Skolresa till Karlsborgs fästning. Vi åker från skolan 8.30 och är tillbaka ca. 16.00. Då behöver eleverna hämtas på skolan.

Ta med matsäck och kläder efter väder, en glasspeng om man vill, max 50 kr. Vi kommer att lämna mobilerna på skolan. Behöver ni nå oss under dagen så kan ni ringa Anna 0733-607090.

Föräldrar som åker med är Carina (Rowan), Erika (Rasmus), Joakim (Lizette), Petra (Jonatan) och Alexandra (Malte) - stort tack! Personal som är med på resan är Helena, Johannes, Alfred, Jimmie, Aina och Anna. Vi hoppas på en rolig, lärorik och givande skoldag tillsammans.

Ha en fin söndag! Arbetslaget 4-6