Hembrev Å-sidan Juni -18.

Hembrev från Å-sidan 29/6-18. Nu har vi varit tillsammans en vecka med alla nya barn på Å-sidan. Det har gått så bra, ibland vill barnen se hur de har det på Myrstacken, då går de upp och hälsar på. Den största förändringen är att vi går över till matsalen tre gånger om dagen. Vi föreslår för ert barns bästa att fixa hit ett par snabbskor (öppna skor som man bara sticker i foten) till ert barn. De behöver bara ha dom till matsalen, det blir många gånger på ett år som de används och barnen vill vara snabba. Ni kan följa ert barn till Å-sidan hela sommaren förutom V29 och V30 då vi har stängt. Å-sidan och Stubben kommer att vara öppna för hela verksamheten.

Vi önskar er en härlig semester och ser fram emot en lika härlig höst. Madeleine, Britt-Marie och Nicole.