Hembrev 4-6 vecka 23

Hej! Den blomstertid nu kommer, med lust och fägring stor. Nu nalkas ljuva sommar och vi är så redo för lite ledighet. Alla arbeten är avslutade och det material som ska hem är nedpackat i välfyllda väskor, förhoppningsvis kommit med hem också. Idag har 3:orna varit på besök och vi har haft genrep och spelat brännboll på Mossbrott.

Vi vill tacka er alla för ett gott samarbete under läsåret. En del av er är välkomna tillbaka till hösten och er andra önskar vi lycka till på nästa skola.

Måndag 5/6 lov

Tisdag 6/6 lov

Onsdag 7/6 - Skoldag 8.20-13.00. Ta med blommor att pryda Mossbrott med till avslutningen.

6:orna grillar korv till lunch vid tipin och får sina betyg. Vi vill också påminna er vårdnadshavare i 6:an att göra den utvärdering som Karin skickat ut. Det är viktigt för oss att få veta vad som fungerar bra och vad som kan behöva ändras.

4-5 – vi myser i klassrummet tillsammans hela dagen.

17.00 Välkomna till Mossbrott på examen!

Trevlig helg! Ses på onsdag! Hälsningar Helena, Ulrika och Anna