Hembrev vecka 51

Igår den 10 december uppmärksammade vi Nobeldagen med en extra fin stund i matsalen med blommor på bordet och efterrätt. Tanken var att vi alla skulle ha samlats i bygdegården för nobelmiddag, men som så mycket annat detta år kunde det inte genomföras. Vi försöker att inte bara ställa in och ta bort utan försöka hitta andra lösningar. Sara hade sett till att det blev en speciell stund. Vi kan inte göra som vanligt – hur kan vi göra i stället?

Nu laddar vi inför sista skolveckan innan ett välförtjänt jullov. Vi har arbetat hårt och lärt oss mycket. Vi tackar för ett gott samarbete under terminen och vill önska er alla en fin jul och ledighet.

Alla elever hälsas välkomna tillbaka till skolan torsdag 7 januari.

måndag: luciamorgon

tisdag: pysseldag 10-13.15, ta med papperskasse om du har + en adress

onsdag: idrott klass 4, språkval klass 6

torsdag: julbord på skolan, idrott klass 6

fredag: Skolan slutar 11.00 – bussarna går hem då. Julpuls 9.20. Betyg till klass 6 delas ut och öppnas hemma med er föräldrar.

Trevlig helg! Sofia, Ulrika, Helena och Anna